Att lämna in en cykel

Eller ja, snarare att få tråkiga (läs viktiga) saker gjorda. Jag har haft ögonkontakt med ett par räkningar liggandes på köksbordet i ett par veckor nu. Trots att jag vet att om jag inte gör det jag ska med dem kommer de ligga kvar, och det enda som sedan händer är att extra dyra papperslappar ramlar in genom brevinkastet. Samma gäller min cykel. Här i Malmö känner jag mig i det närmaste handikappad utan min Rex Lyx. Trots det, och att jag har ca 400 meter till en cykelverkstad, har den stått obrukbar i cykelstället i snart tre veckor. Nu har jag dock nyss gjort upp med papperslapparna och ska alldeles strax släpa mig till cykelverkstaden. Hej vecka fyrtiosex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0